Naše webové stránky používajú súbory cookie, aby zlepšili zážitok, ktorý vám poskytujeme. Pokračovaním v používaní našej webstránky súhlasíte s používaním súborov cookie. Vyhlásenie o ochrane osobných údajov. Súhlasím
Produkty Menu

Top línia EÚ

Dodanie, platba

Spôsob platby:

Platba na dobierku: Pokiaľ je objednaný produkt doručený kuriérskou službou, je možné, aby Užívateľ uhradil konečnú sumu objednávky kuriérovi v hotovosti pri obdržaní objednaného produktu (objednaných produktov).

Platba online bankovou kartou SIX Payments: FPoužívateľ môže tiež vyrovnať hodnotu objednávky prostredníctvom online platobného systému SIX Payments.

Prepravné informácie:

S kuriérskou službou GLS:

  • Dobierka: xx EUR
  • Individuálne doručenie:
  •      Doručenie do Rakúska (iba platba kreditnou kartou): xx EUR
  •      Doručenie do Nemecka (iba platba kreditnou kartou): xx EUR
  •      Doručenie do Anglicka (iba platba kreditnou kartou): xx EUR
  •      Doručenie do Talianska (iba platba kreditnou kartou): xx EUR
  •      Doručenie na Slovensku: xx EUR
  •     Doručenie do Rumunska (iba platba kreditnou kartou): xx EUR
  1. Spôsob doručenia a platby si môžete vybrať počas objednávky na stránke pri súhrnu objednávky, je tu uvedený aj poplatok za doručenie objednaného produktu.
  2. Ak dôjde k chybe alebo závade na výrobkoch alebo cenách vo webovom obchode, vyhradzujeme si právo na opravu. V takom prípade budeme zákazníka informovať o nových údajoch ihneď po rozpoznaní alebo úprave chyby. Zákazník potom môže objednávku potvrdiť ešte raz alebo ktorákoľvek zo strán má možnosť, aby odstúpila od zmluvy.
  3. Konečná čiastka na úhradu, zahŕňa všetky náklady na základe zhrnutia objednávky a potvrdzujúceho listu. Faktúra je súčasťou balenia. Užívateľ je povinný skontrolovať balík pred kuriérom pri doručení a v prípade akéhokoľvek poškodenia produktov alebo obalu je povinný požiadať o protokol, v prípade poškodenia nie je povinný balík prevziať. Následné reklamácie bez zápisnice nebudú poskytovateľom služby akceptované! Balíky sú doručované v pracovné dni medzi 8 -17. hodinou.
  4. Po zadaní údajov môže Užívateľ odoslať svoju objednávku kliknutím na tlačidlo „objednať“, predtým však môže zadané údaje opäť skontrolovať, zaslať komentár k svojej objednávke alebo nás informovať e-mailom o svojich ďalších želaniach súvisiace s objednávkou
  5. Oprava chýb pri zadávaní údajov: Pred dokončením procesu objednávania sa používateľ môže vždy vrátiť do predchádzajúcej fázy, kde môže zadané údaje opraviť.
  6. Užívateľ obdrží potvrdzujúci e-mail po odoslaní objednávky. Pokiaľ toto potvrdenie nedostane Užívateľ v očakávanej lehote, v závislosti od charakteru služby, najneskôr však do 48 hodín od odoslania objednávky Užívateľa, je Užívateľ zbavený povinnosti urobiť ponuku resp. zmluvný záväzok. Objednávka a jej potvrdenie sa považuje za doručené poskytovateľovi služby alebo používateľovi, keď mu bude k dispozícii. Poskytovateľ služby vylučuje svoju zodpovednosť za potvrdenie, ak potvrdenie nepríde včas, pretože používateľ pri registrácii zadal nesprávnu e-mailovú adresu alebo nemôže dostať správu z dôvodu nasýtenia úložného priestoru jej schránky